söndag 1 augusti 2010

Saknad

Ikväll lagades det flygande jakob. En riktigt smarrig rätt! Jag har som jag kanske nämnt tidigare lite svårt för att äta för enformigt, så när jag väl får sug på något så måste jag laga det. Och idag var jag riktigt hungrig på flygande jakob.. Och gott var det! :) Dessutom fick jag använda min älskade form igen.. lööv it!


Det blev gympastång idag. Var mest sugen på det. Förutom gympapasset i torsdags så har det inte varit gympastång för mig på länge. Bra när man får upp suget igen! :)

Nu ska jag gå och mysa med älsklingen som precis kommit innanför dörren. Vi har totalt gått om varandra sen i torsdags - knäppt! Kanske sets 5 min mellan han kommit hem från jobb och jag stuckit till jobb. Men nu har Jim bara en dag kvar på jobbet och sen är han student igen, vilket betyder att vi kan börja umgås normalt! Wiie! :) Denna sommaren har verkligen varit helt galen för oss. Det är inte mkt man har sets, så saknat varandra har vi gjort. Det värmer ändå i hjärtat på nått sätt! Nyttigt är vad det är. Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar