lördag 2 oktober 2010

Förena nytta med nöje

I torsdags blev det träning. Tränade på gymmet med Ellan. Körde en halvtimme på cross'en och sen ett hårt gympass. Har haft och har fortfarande träningsvärk i armarna. Kör en runda i sjukgymnasten varje gång också. Tycker om att vara där inne. Lugn och ro och man kör på i sitt eget tempo. Tycker att många töjningar och övningar känns bättre och vissa töjningar kan jag gå djupare i. Det är bra! :)

Igår och idag har det inte blivit någon träning. Jobb hela dagen igår och idag har jag och mamsen stått på loppis heela dagen! En timlön på 200 kr kändes inte alls fel! :) Och dessutom blev man av med en massa skit. Gammalt skit för mig är nytt och fint för någon annan = bra sätt att göra sig av med saker istället för att slänga! Jag hatar att slänga saker, samlare som jag är.. Genom loppis förenar man nytta med nöje. I like! :)

Idag har jag gottedag, så nu ska jag bege mig ut i köket och dra fram lite kladdiga kokoschokladkakor som jag bakade igår, chips och godis. Aj löv myskvällar! Pussåkram på er!

1 kommentar:

  1. Tjena! Kan man få lösenet till din andra blogg måntro? :) maria_p_82@hotmail.com

    Hoppas allt är bra med dig annars! :)

    SvaraRadera