fredag 15 oktober 2010

Homemade pizza

Ikväll har jag och älsklingen gjort hemmagjord pizza. Inte ofta jag är sugen på hemmagjord pizza eller pizza överhuvudtaget, men i kväll var jag riktigt sugen! :)

På min pizza hade jag lite gott och blandat. Pesto, mozzarellaost, stark korv, svamp och rödlök. Mkt smarrigt! :)
Och dessutom testade vi att göra pizza på ett slags tortillabröd, Allibröd, som jag köpt i min favvo-grönsak/frukt/massa annat exotiskt-affär. En påse med 6 bröd för endast 8 kr (wow). Smakar och ser ut precis som bröden man får när man köper en kebabrulle ute. Riktigt gott bröd och går bra att frysa. Perfekt till pizza om man gillar lite knaprigare och tunnare pizzor. Vi kommer definitivt göra pizza på detta brödet fler gånger!



På träningsfronten händer det inte så mkt idag eller i morgon. Jobbar långa dagar hela helgen så dom få timmar som jag är ledig kommer jag att slappa och mysa så mkt som möjligt. Hoppas ni har en underbar helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar