torsdag 7 oktober 2010

Oktoberrea på Gymgrossisten

Igår beställde jag och sambon lite nytt från Gymgrossisten. Dom har oktoberrea just nu så passa på! Jag beställde lite olika bars. Har väldigt, vääldigt ofta svårt att komma på vad jag ska äta till mellanmål och ibland har jag så konstiga tider mellan jobb och träning så det ibland hade passat bra med något enklare till hands. Så några bars kommer trilla ner i magen i fortsättningen. Dessutom smakar dom ju nästan precis som godis vilket passar mig bra som inte får äta av den varan mitt i veckan ;). Även lite nytt proteinpulver klickades hem. Choklad enbart då jag blivit så trött på hallon.

Imorse var det gymmet som gällde. Cross'en i en halvtimme och sen styrketräning på det. Körde lite övningar som jag inte tränat på länge så jag hoppas på lite träningsvärk till helgen! Imornbitti blir det löpning sen håller jag helg tills på söndag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar