onsdag 6 oktober 2010

Gympa

Vilket dilemma jag hade idag ang vad jag skulle träna. Visste inte riktigt när jag skulle komma ifrån jobb och det lutade mot 17-tiden men blev redan vid lite över 15. Så spinningpasset (med activio) som jag och Ellan tänkt oss blev lite väl sent då det inte började förens 17.15. Jag skulle ju cykla direkt till gymmet från jobbet och kanske inte så spännande att sitta där och vänta in ett pass. Så vi bestämde oss för att köra på vanlig hederlig gympa istället (även fast jag var SÅ taggad på activio-spinning!). Det var skönt och bra! En ung och sportig vikarie var det som höll i passet och det gjorde hon riktigt bra! Kanske jag hade velat svettas lite mer, men det är väl bara att inse att allt inte är lika hårt som spinning.. och att jag inte är den svettigaste personen ;). För igår, då var jag verkligen dyngsur. Så jäkla härlig känsla! :)

Tänkte på det idag på gympapasset, att jag verkligen tar i. Jag mesar inte utan kör på så mkt jag kan och tar ut alla övningar så mkt jag kan. Det är väl lite därför också som man ibland inte känner sig helt slut, för att man blir bättre och bättre (förstås) och orkar mer och mer. Då behöver man utöka med något för att bli peppad och trött. På gympastångpassen så ökade jag ju vikt i stång och det är ju en av alla saker som man kan förändra.. :)

1 kommentar:

  1. Visst var spinningen igår en aning jobbigare hehe, men som sagt var skönt och najs med gympa idag också!!! Tjejen som höll i det var duktig och härligt peppande:))). Puss

    SvaraRadera