fredag 15 oktober 2010

Muscovadokakor med pepparkakskänsla

I kväll har jag bakat något som verkar SÅ gott! Det vattnas riktigt i munnen när jag tittar och luktar på dessa fina kakorna :). Muscovadokakor med pepparkakskänsla (den här bloggen har jag följt ganska länge och hon har nu släppt en alldeles egen kokbok. Jättefin och mysig! Kika in i hennes blogg och bli lika förälskad som jag i allt gott). Hela lägenheten doftar av muscovadosocker, pepparkaka och citron - ljuvligt! Snart, så fort mättnaden från pizzan har lagt sig, så ska jag stoppa en kaka i munnen och smaka.

Idag är egentligen en helt vanlig dag för mig (alltså en dag utan onyttigheter), men idag ska jag få smaka på mina nybakade kakor. Har även haft lite tankar om mitt ätande/icke-ätande dom senaste dagarna och dom tankarna kommer jag dela med mig av någon annan dag. Nu är det Idol som gäller! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar