tisdag 21 december 2010

Är detta en....?

Ja, jag vet. Detta är en TRÄNINGSBLOGG! Men denna träningsblogg innehåller även ett stycke kost. Inte för att bra kost egentligen har något med sötsaker att göra, men däremot har det med god hälsa att göra! Jag mår bra av godsaker. Det gör en glad och piggar upp. Eller vad säger ni? ;). Ni får helt enkelt stå ut med att här dyker upp sötsaker då och då.

Det bäst med julen måste nog vara att det är okej att baka var och varannan dag, haha.. Och inte nog med att man får baka, man får smaka också. Baka och smaka, haha! Sånt gillar vi. Här har jag gjort chokladdoppade marshmallows och jag är egentligen inget jättefan av marshmallows men detta var verkligen mumsigt! Fint, mumsigt och festligt!


Just nu har jag precis satt det godaste julgodiset på kylning. Bara chokladdoppning kvar. Tycker verkligen DESSA godbitarna är det smarrigaste som finns. Ni måste baka till julhelgen (eller varför inte vilken dag som helst?!). Risken finns dock att jag inte kommer hinna bjuda någon på det förens jag ätit upp dom själv... Bara läs ingredienslistan lixom, allt gott i ett! :).
Trevlig kväll vänner!

1 kommentar:

  1. Mmmmm!
    Äh, du vet, även de som tränar äter godis :) Ibland i alla fall!

    SvaraRadera