tisdag 7 december 2010

Mätt i magen och tröttelitrött

Mätt i magen är jag just nu! Har ätit smarrig fläskpannkaka ikväll och den satt verkligen där den skulle! Har haft riktig idétorka när det gällde vad jag skulle laga till middag ikväll. Men så dök fläskpannkaka upp och det kändes så rätt! Gott och enkelt.

Tänat på gymmet idag också. Blev ca 20 mins konditionsträning på cross'en och inte mer. Kände mig trött och mör i benen och lite ont i knäna. Vill inte utsätta dom för för mkt. Cyklat ca 1 mil idag också så jag kände att det fick räcka. Sen var det mage, armar och ben som gällde. Många ben- och knäövningar. Skönt och bra!

I morgon blir det nog en vilodag om jag inte hinner med en promenad. Vilodag även på torsdag för då är det jobb hela dagen och sen julfest med jobbet. Kul kul! :)

3 kommentarer:

  1. Hej sötis!!!
    Det var skönt med gym träning idag!!!!
    Mumsigt, så det blev fläskpannkaka:). Det får du och jag äta ihop tycker jag eftersom våra karlar inte gillar det, haha. Förstår inte, det som är sååå gott!
    För mig och Micke blev det pannkakssmeten vi fick på Gerda, gott:)).
    Åhh, julbord, love it!:))). Puss

    SvaraRadera
  2. Mmmm fläskpannakaka m lingon! Det är riktigt kroppsbyggarmat de!

    Inspirerad av din dag sticker jag också till gymmet ikväll så det blir lite annat ljud i (gnäll)skällan! Ofrivillig träningsvila suger musten ur mig!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Fläskpannkaka måste jag göra någon dag.

    Kram!

    SvaraRadera