fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR ALLA FINA OCH GLADA TRÄNINGSMÄNNISKOR!
Tänk att det redan är dags för ett nytt år. Känns som att jag inte alls hänger med i tiden som går sååå fort fram. Men det ska bli kul och det nya året kommer innebära ny utmaningar. Ser jag mycket fram emot! Jag är helsäker på att jag kommer lära mig mycket nytt inom träningen och se nya resultat. Just nu bara "är" jag, men efter resan, i slutet på februari, då kommer jag börja mitt nya träningsår.

Hoppas ni får en underbar kväll med vänner, eller själva om ni bara är hemma och tar det lugnt. Ta hand om er och spring inte i vägen för några raketer ;). KRAMAR

Tummen upp för 2011!!

3 kommentarer:

  1. Gott nytt!

    Själv startar jag 2011 med att äta pizza i sängen på Scandic i Gävle haha!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på dig!
    Nyårskramar och ha ett fantastiskt år, början på året och din resa är ju underbar!

    SvaraRadera
  3. Jag höll på att skriva att det var en fin bild på dig igen... :)
    Jag förstår att du fryser. Jag dör här hemma. Orkar inte med detta längre. Längtar såååå!
    15 dagar kvar!
    Thaimaten är helt fantastisk. Det blir champinjonsoppa här, så inte riktigt Thai ikväll.

    Tack snälla för bildberöm! Jag tycker jag har lärt mig en hel del sedan november. Det är så sjukt kul! Längtar till att fota i Thailand.

    Kramar

    SvaraRadera