lördag 25 december 2010

Ho ho ho...

Ho ho ho! Hade ni varit snälla igår? :). Det var 4e gången som tomten kom till mig igår så jag måste ju ha varit jääättesnäll ;). Har fått så mkt fint så jag knappt vet var jag ska bli av. Böcker, smink, smycke, kläder, pengar, sängkläder, presentkort mm mm. Julen är, som jag tidigare sagt, den bästa högtiden ever! :). Allt annat är ganska överskattat i mina ögon. Och just i vår släkt så är julklappar viktigt. Vi älskar att ge och få. Och julklappspelet, det är ett måste! Spelar, galer och skrattar så vi nästan får ont i magen.

Ätit massor med god mat, men idag är jag så trött på julmaten. Skönt att "den" tiden är förbi. Slut på sötsakerna är det inte iaf, och i morgon kommer en massa fina tjejkompisar till mig och vi ska julmysa hela kvällen och äta en massa godsaker. Kommer bli mys!

Och med träningen då? Ja, vad ska man säga. Här står det still. Har farit fram och tillbaka i Skåne över julen och kom hem sent i gårkväll och idag jobbar jag och kommer göra 3 dagar framåt. Och den lilla lediga tid man har nu i jul, då är man upptagen. Men förhoppningsvis blir det några dagar med träning i mellandagarna, för sen åker ju faktiskt jag. Rättare sagt så åker jag om 9 dagar. CRAZY! Så då kan jag inte räkna med att det blir någon träning på 2 månader. Också crazy! Har inte riktigt fattat inu, och det lär nog ta sin lilla tid...

Nä, nu måste jag fortsätta här. Ha det fortsatt mysigt i jul underbara NI!

6 kommentarer:

  1. Hej där! Gott gry i rösten! Härligt att höra! Vad kör ni för regler i julklappsleken?

    Hoppas du nu får en riktigt skön fortsättning på helgen!

    Vad är det för resa du ska göra? :)

    SvaraRadera
  2. WOW vad härligt att det snart blir resa!
    Vad är det för spel ni kör? ;)
    Kramar och god forsättning. (Jo, chokladen var syndigt god. Vill äta hela tiden, men har faktiskt inte ätit mycket alls i år. Inte av något... Inte ens en potatis på julafton, drack glögg istället hahaha)

    SvaraRadera
  3. sv: Jag vet inte vad som orsakade svimningen. Tycker det är obehagligt. Det var ju ett tag efter sprutan... Troligen att han är spruträdd (väldigt rädd efter en incident för två år sedan, samma tid, då han akut fick operera blindtarmen och de stack fel).
    Han spände kanske sig och svimmade av utmattnig? Men kramper..... Tyckte det var hemskt. Jag var helt skakig!

    SvaraRadera
  4. Jag hade också varit snäll hihi. Fick massa bra saker:). Det är verkligen underbart med jul! Umgås med familjen, god mat mm mm.
    Åhhh, vad mysigt vi hade igår hos dig <3.
    Puss

    SvaraRadera
  5. Vi spelade också julklappsspelet, och det är kul:))

    SvaraRadera
  6. Låter som en supebra julafton. Själv får jag inte så mycket paket, men för mig är det lycka att se barnen med sina julklappar..

    Hoppas du får en fortsatt mysig jul & snart en härlig resa. Underbart! :)

    SvaraRadera