onsdag 15 december 2010

Detta inlägget är raka motsatsen mot mitt förra som var mysigt, gott och gulligt.

Jaha, då hade man en gammal lagning som behövdes lagas trodde dom. Det tog 2 timmar och 5 min(!!!!!!!) i väntan och sen ett besök på 5 min för att få reda på detta. "Ja, detta har vi ju inte tid med att fixa nu.. vi får boka en ny tid". Kommer sen ut i kassan och syrran som sitter där blir halvt tokig för att jag ska ha en tid innan nyår (innan resan) när det inte finns några, "ja, då får den tandläkaren ingen lunch den dagen...". HAHA! Jävla Folktandvården......... Ber om ursäkt om någon som läser min blogg jobbar inom Folktandvården, men detta är faktiskt inte okej! När jag väntat i 1,5 timme så gick jag och ifrågasatte detta varpå hon svarade att det kunde ta sådan tid. Och jag sa något i stil med "Men jag trodde inte att ni gjorde allt på jourtid, utan endast kollade vad som var fel och sen fick man komma tillbaka och fixa det?" Nädå, vi fixar ju problemet nu direkt". In my ass! Inte mitt jäkla problem iaf! Gaaah, vad sånt här är störigt. Inte speciellt kul att spendera hela lediga förmiddagen hos tandläkaren när dom inte ens gör ett skit. Nu ska jag gå och sura någon annanstans.

Det blir inget gymbesök idag. Träningen fick vara cykling till/från tandläkaren (1 mil). Lika jobbigt idag som igår. Får nästan lite suicidtankar medans jag cyklar. Jag.hatar.det! Och dessutom värker mina knän lite. Tack och haj!

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du är förbannad. Skulle jag också vara. Otrevliga vad de dessutom. Nej, hejja på dig!

    KRAM

    SvaraRadera