tisdag 7 december 2010

Cherry on top award!


Jag har av fantastiska ANNA fått utmärkelsen "jag är ett körsbär på toppen"! Tusen tack, vad glad jag blir! :)

Med utmärkelsen följer fyra att-göra-punkter:

  • Tacka den person du fick den av
  • Kopiera utmärkelsen till din blogg
  • Dela tre saker som du gillar med dina läsare
  • Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse

Tre saker jag gillar:

  1. Att fika! Fikar ofta med vänner och tycker det är SÅ mysigt att bara sitta på ett mysigt fik, dricka & äta något gott och bara "vara".
  2. Att träna! Mitt största intresse här i livet. Träning betyder mycket för mig och har gjort en stor skillnad i mitt liv.
  3. Att resa! Älskar att se mig om här i världen och försöker få in en utlandsresa varje år. Next up är Asien jan & feb-11. Wiie, vad kul! :)

Fem körsbär på toppen i min bloggvärld (oj vad svårt :s):

  1. Anna – En fantastisk & hårt tränande kvinna som ger en inblick i hennes mysiga familjeliv.
  2. Bra Katarina – Rolig, härlig och öppen! Skriver om allt som hör livet till och på ett bra sätt. Har lite samma intressen som mig; träning och foto.
  3. Söta saker – Underbart gullig tjej som bakar dom smarrigaste bakverken!
  4. Elin – Bästa fotobloggen av en söt tjej. Tar vackra bilder och ger tips och råd.
  5. Molly – Ytterligare en glad tjej som brinner för träning. Skriver på ett peppande och bra sätt!

Oj vad svårt det var att välja ut. Skulle vilja ge till fler men så löd ju inte uppgiften ;). Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Grattis bärre, den förtjänar du!=)

    SvaraRadera
  2. Tack för körsbäret, får väl ta och ha ett litet award-utmärkelse på min blogg också :-)

    SvaraRadera