måndag 6 december 2010

Vinterpromme

I morse fick det bli en lång och härlig vinterpromenad. Möte upp med Ellan och gick i rask takt i 60 min. Riktigt skönt. Tror jag ska försöka efterleva att träna lite "hårdare" varannan dag och lite "lugnare" varannan dag. Så igår blev det ganska bra konditionsträning och gym så idag fick det alltså bli en promenad istället. Känns skönt. Jag vill ju verkligen röra på mig och inte känna mig passiv. Men samtidigt blir det nog för mkt om jag ger mig inpå för hård träning för snabbt. Ja.. vi får la se hur det går. Känns hyfsat i knäna iaf. Har lite mer ont på andra ställen i kroppen istället. Typ magen och ryggen, och ena benet och gumpen. Ajaj.. tror det är träningsvärk från igår som känns i benet. Och definitivt i magen. Men vad kallar vi den smärtan?! SKÖÖÖN!! ;D

3 kommentarer:

  1. Skönt! Jag känner av rumpan efter mitt benpass och jag älskar att ha träningsvärk där. Den känns fast då ;)

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt skönt med en långpromenad i morse! Underbart väder och motion helt perfekt! Får vi göra om snart:))

    SvaraRadera
  3. Gas broms gas broms ger finfin balans! :)

    SvaraRadera