onsdag 29 december 2010

Unna sig och släppa på pressen...

Detta åt jag och Jim till kvällsfika igår. Och såhär ser det ut ungefär varje dag nu. Vi är inte alls nyttiga och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag har faktiskt ingen speciell ångest utan tycker att jag kan unna mig det. Vill inte ha krav på mig nu. Blir inte så mkt med träningen heller och det är för att jag har så himla mycket för mig. Åker på min resa om 5 dagar så det är fullt upp med packning, grejer som ska fixas och vänner&familj som jag ska hinna träffa. Jobbade sista passet på jobbet för 2 månader igår, och det kändes konstigt men ack så underbart!


Blev iaf lite träning i måndags. Jag och Ellan var på gymmet och körde först 20 mins kondition på cross'en och sen 10 min på motionscykeln. Sen blev det magövningar, lite rygg och en massa benövningar. Precis så som min träning brukar se ut i gymmet nuförtiden. Och ifs kan man säga att det blivit över 1 timmes kondition för det tar 30 min att cykla fram och tillbaka till gymmet.

Funderar på om jag ska träna i morgon. Vet inte alls om jag hinner, men det skulle ju vara kul. Isf blir det mitt sista pass på ett par månader och det känns helt galet! Samtidigt som det känns fruktansvärt tråkigt att släppa på allt och gå miste om muskler man fått och fett man tränat bort, så ska det bli så fantastiskt kul att komma iväg. Jag behöver verkligen denna resan! Har sett fram emot detta SÅ länge :). När jag kommer hem blir det nya tag igen... :).

Och för er som inte läst om min resa tidigare så ska jag och en kompis alltså åka ner till Asien i 7,5 vecka och åka runt. LÄS MER HÄR OM RESAN OCH FÖLJ MIG PÅ VÄGEN! :)

3 kommentarer:

  1. Låter sjukt roligt med resan! *inte alls avis, neeeejdå* Och skönt att kunna unna sig saker, livet blir ju mycket trevligare så. Skulle bli väldigt torftigt utan choklad, måste jag erkänna. :D

    SvaraRadera
  2. hahaha... Jag känner igen mig.
    Kan liksom inte hålla fingrarna borta. Idag slaffsade jag i mig 5 chokladbitar hemma. Dock efter hård träning, men vad hände med karaktären under julen?
    Äh, njut. Det gör jag. Fast som du säger så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt eländet. Jag gillar ju inte ens choklad. Eller... GILLADE INTE! Förut!

    SvaraRadera
  3. Mmmmmm.... Jag har faktiskt också ätit choklad så gott som dagligen. Det är ju jul! ;)

    Gott Nytt År på dig!!
    KRAM

    P.S. Snygg nyårsbild på dig! D.S.

    SvaraRadera