måndag 13 september 2010

Aj löv zumba

Ikväll blev det både lite kondition på stampmaskinen, zumba och knägruppen. Alltså, jag fullkomligt älskar zumba!! Vill inte att passet ska ta slut, och då har man verkligen roligt! :) Innan gymmet kommit igång ordentligt med zumba (ska läggas till något pass till/vecka) så måste vi hämta ut lappar vilket man kan göra 30 min innan passet. Jag var där 25 min innan och kön gick så långt så folk börjat köa utanför. Herrejisses tänkte jag! Här blir det ingen biljett... Men jag stod kvar och kom till slut fram och fick en biljett i handen (tror ni inte jag gjorde av med den sen och fick springa tillbaka till receptionen 5 min innan passet började, och tigga till mig en liten "fusklapp" för att komma in). 170 biljetter släpps till zumban och då var det ändå många som blev nekade pga att dom tog slut. Snacka om poppis! :). Och jag förstår verkligen varför. Ser fram emot att dom kommer lägga till något mer zumba-pass. Nu är det måndagar och tisdagar och det är alldeles för lite.

Tänk er denna dansen tillsammans med 170 andra. Känns ganska mäktigt faktiskt! :)

2 kommentarer:

  1. Vi måste testa tillsammans:))) Hehe Puss

    SvaraRadera
  2. Det ser faktiskt riktigt roligt ut... var i Lund finns Zumba-passen? :)

    SvaraRadera