lördag 11 september 2010

Gudars skymning vad svettig jag blev av dagens spinning. Jag och Ellan gick på 10-passet med Karolina och det var awesome! Ny musik och nytt upplägg. Det är det bästa med att nya terminerna startar - en massa nytt! Som sagt så var det riktigt svettigt och jobbigt. Hade riktigt högt flås många gånger under passet och det känns så sjukt bra att börja en dag så.

Här kommer några sköna låtar som spelades på passet idag!

Denna körde vi en najs raksräcka till

Den här gamla godingen körde vi finalen till. Himmel vad vi pinnade på i tunga tag. Sjukt najs!!

Och en perfekt låt att varva ner till.. :)

3 kommentarer:

  1. Just nu vill jag inte ens tänka på träning. Det värker i varje liten muskel i min kropp. Jag ska faktiskt vila..... i morgon.
    Förutom att jag ska "dansa" med min dotter och promenera så blir det ingenting annat.
    Duktiga du!

    SvaraRadera
  2. Vilken inspirerande blogg du har! Ja, finns det någon bättre final-låt än Sandstorm? :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Man blev riktigt svettig och flåsig, sååå najs!!!
    Härligt, med goa låtar också, så mycket mer peppad ju:)).

    SvaraRadera