tisdag 28 september 2010

Hold you

Igår var det knägruppen som gällde. Det gick bra och jag har kommit mer in i alla övningarna och gör dom på ett stadigare sätt. Sjukgymnasten som håller i det har berättat att vi vanligtvis brukar vara runt 15 pers i gruppen som tränar tillsammans, men varje gång jag har gått (4 ggr) så har vi varit max 5 personer. Riktigt skönt! Man får mkt hjälp och minsta lilla man gör en övning fel, belastar på fel sätt osv, så är hon där och rättar till en. Jättebra tycker jag! Ska gå ca 10 ggr så har några gånger till och det känns skönt. En övning som jag tycker är ganska svår är "draken". Den ser busenkel ut, och jag har annars ganska bra balans, men denna tycker jag är klurig. Brukar vingla till ganksa mkt varje gång. Men det är bara att träna och träna! :). Det är en bra övning för att träna stabilitet och det behöver jag så jag inte vobblar med knäna.Idag blev det en löprunda. Sov 4 timmar efter nattpasset, åt ett päron och begav mig ut i blåsten. Fint väder såsom i sol och sköna färger ute, men ack så blåsigt. Riktigt jobbigt! Men vad gjorde det när man hade peppande musik i öronen?! :) Musik är verkligen bästa träningshöjaren (och partyhöjaren förstås! ;)). Detta är en av mina favvolåtar. Tycker den är SÅ skön! Precis när jag stannat utanför lägenheten och skulle börja stretcha så kom denna ljuva musik i mina öron. Aj löv it! Hoppas ni gillar.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar