söndag 26 september 2010

Lite piggare nu!

Idag har jag mått bättre. Fortfarande hes, men inte alls lika hostig eller snuvig. SÅ SKÖNT! Pluggat hela dagen men kände sen framåt kvällen att jag var sugen på att komma ifrån lite. Funderade lite på spinning men kände att det kanske var lite att ta i efter att ha varit sjuk i flera dagar. Så det fick bli afro! Och det var skitskoj! Skönt att träna med glada människor och känna värmen i kroppen. Bara det gjorde mig lite piggare faktiskt! :). Nu hoppas jag att jag inte gick ut för tidigt efter förkylningen så jag blir sjuk igen. Nu ska jag vara frisk länge läänge!

Föresten är det en lite mysig film på 3an nu. Iaf är det vad det verkar som.. En film med Will Smith. Kanske något skönt att slappa till såhär i slutet av en vecka? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar