torsdag 2 september 2010

Måsten

Imorse var jag uppe tidigt (8.30 är tidigt för att vara jag) och satte på mig löparkläderna. Drack en god kopp choco-te (Yogi tea) och inväntade vännen som skulle göra mig sällskap. Sen sprang vi 7 km tillsammans. Det var lite kyligt ute fortfarande så det var långarmad som gällde för första gången sen innan sommaren. Det börjar verkligen bli höst! Även om just igår och idag har varit väldigt fina här i Skåne. Suttit på uteservering både igår och idag och man har verkligen steeekt i solen! Härligt! :).

Jag älskar verkligen morgonträning. Tycker om att ha det gjort (även om det är kul) så man kan göra sig fin och hitta på saker sen. Vill inte ha massa saker hängandes över mig. Tycker det är skönt när alla "måsten" är gjorda. Och måsten är inte alltid dåligt vill jag poängtera. Träning är ett BRA måste för mig, då jag mår bra av det.

I morgon är planen att först gå på Afro och sen på spinningstyrka efter det. Will be fun! :)

1 kommentar: