torsdag 2 september 2010

Knästöd

Igår köpte jag ett nytt knästöd på Löplabbet. Hade ju ett sen tidigare men det är ju så hiiimla dåligt! Använder jag det när jag går på spinning eller är ute och springer, så skaver det sår bak i knävecket. Kan typ bara använda det utan problem på gympan och när jag styrketränar. Så den senaste månaden så har jag fått ha det utanför byxorna för att det inte ska skava sönder helt (har massa vita ärr nu :/). Kände inte att det riktigt håller i längden, så det fick bli ett nytt. Ett bättre där sömmen inte sitter i mitten där bak och skaver. Provade det imorse när jag sprang och det funkade prima! Rekommenderar Löplabbet, både i Lund och Malmö då dom är dom enda jag besökt. Himla snygga löparskor finns där också.. Man blir lite sugen på att handla nya, hihi! :)

Och nä, det är inte mitt håriga ben! ;)

1 kommentar: