tisdag 21 september 2010

Snorig

Usch, nu känner jag mig ännu mer snorig! :(. Blev bättre framåt eftermiddag/kvällen igår och idag har det känts hyfsat bra. Fram tills för några timmar sen.. Stopp i näsan. Fan då. Har inte tid att vara sjuk och hängig. Behöver vara frisk och pigg för allt som ligger framför mina fötter! :). En massa plugg idag igen så nu är jag tröööött...

Blev gympastång i förmiddags. Jobbigt och bra. Ville svettas mer än vad jag gjorde. Visst svettades jag men jag ville ha meer. Jag vill att man ska vara dyngsur på kroppen efter ett pass. Nu vet jag ju med mig själv att jag inte är den "svettigaste" personen. Svettas lättast i ansiktet och lite på magen och lite på ryggen. Ge mig pölar, tack! ;)
Tog även stången tyngre än den jag brukar ha. Förra året hade jag den som jag använde idag. Det bara blev inte att jag använde den efter att jag var i Thailand, utan tog en lättare istället fall i fall jag hade tappat muskler. Visst är den lättare stången (finns typ 8 olika styrkor) också väldigt jobbig. Förmodligen därför som jag nöjde mig. Nu blir det den svarta, tunga (3e tyngsta) i fortsättningen!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Visst är det skönt när man ökar i styrka ;)

    SvaraRadera
  2. 20 kg på tre år, en stor applåd till dig med :-) Själv tycker jag att kunna se förändring och utveckling (vikt, uthållighet, mentalt, humör, kondition etc), ja, det finns inget mer motiverande!! DET är en härlig känsla.

    Zumba, det måste jag testa någon gång, Allt jag känner till om det är de gånger man råkat mellanlanda på TV-SHOP reklamerna på TV ;) Men det verkar kul, även för en person som jag som inte har någon taktkänsla haha

    Ush, ja, jag är också riktigt förkyld och snorig. Det är nog de lite kalla fläktarna som just nu drar över Skåne som vi har att skylla.

    SvaraRadera