lördag 18 september 2010

Ny musik och spring i benen

Igår blev det ett stenhårt gympass. Var helt illamående och spyfärdig (så som jag alltid blir när jag inte ätit ordentligt) när jag kom hem och fick mätta magen med en god äggmacka. Drack bara ett glas oghurt när jag vaknat och sen drog jag iväg direkt. Det blev över ett halvt dygn utan någon vettig mat och det hörs ju inte alls bra. Som tur är så gick träningen bra ändå och jag körde verkligen slut på mina muskler. Fruktansvärt ont i axlarna idag och jag vet inte riktigt vad jag gjort för det.. Kan inte komma på någon övning. Måste fundera vidare! ;)

Idag blev det en härlig löprunda. Ny musik i min Ipod and I love it! Massa ny pepp musik som får en att vilja springa benen av sig! :). Sprang 2 min snabbare idag också. Tänkt dom senaste gångerna att jag vet att jag kan mer för jag sprang fortare förra året, så nu jäklar ska jag sluta mesa. Även om det bara handlar om ett par minuter så känns det skillnad och det känns mkt bättre när man väl kommer i mål. Så det blir slut på meseriet nu. Ska köra järnet bara knäna vill som jag! :)

Och lite peppiga låtar måste jag ju bjuda på nu när det är lördag och allt.. Dessa är sköna att träna till tycker jag! :)


Älskar detta Skånebandet. Gör en alltid så glad!



Idag har jag en riktig vräkdag. Jag har ju som regel att jag inte får äta något onyttigt mitt i veckan utan bara på helgen. Denna veckan kör jag med att bara äta onyttigt på lördagen, dvs. idag. Så desto mer gott idag! :) Hade faktiskt inte något speciellt sug igår, jag ställde in mig på att det var som en "torsdag" och såg mer fram emot idag. Chips&dippa är inhandlat och kakor och godis ska plockas fram. Men först en smarrig måltid! Hoppas ni har en fin lördag ni med, och att ni unnar er något riktigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar