onsdag 29 september 2010

...snart väntar den 3e helgen.

Varför är min bloggdesign helt fucked up? Visst ser den konstig ut? För det kan väl inte bara vara på min dator den ser ut såhär.. Hela högermenyn är borta och den bara försvann. Får ge den någon dag till annars får jag väl springa och leta upp den.. ;).

Idag var jag och Ellan på spinning. Drog dit efter jobbet, och egentligen var jag på ganska hängigt humör men det blev bättre av träningen faktiskt. Instruktörer som höll i passet var helt galen (verkligen.galen!)! Hon hade massa konstiga ljud och rörelser för sig och var helt utflippad. Snacka om ett riktigt energiknippe! Good for her! Gjorde att det drog i mina smilband fler än 1 gång.

Nu är jag ganska trött. Ont i huvudet för andra dagen i rad och känner mig lite snuvig på nytt. Jag som inte brukar ha ont i huvudet. Vet att jag måste dricka mkt mer vatten än vad jag gör så jag får hoppas att det är det som fattas mig.

Är föresten inne på min 3e vecka nu där jag bara får äta gottesaker 1 gång i veckan (fredag ELLER lördag). Klarat det i 2 veckor nu och snart väntar den 3e helgen. Det har faktiskt gått hur bra som helst - över förväntan! Förmodligen är det bara så att man ska bestämma sig och sen är det inte speciellt svårt. Viljan måste finnas där så klarar man allt! Suget har varit på topp just den dagen som jag får äta och den andra dagen har jag inte ens poppat popcorn fast att jag har det som överenskommelse att jag får lov att äta poppisar. Känns bra! Jag vill verkligen att detta ska funka nu. Vill se tydligare resultat och då behövs det att man gör en förändring.

2 kommentarer:

  1. Haha, ja instruktören var galen:))). Men så skönt att träna och vi var grymma som vanligt hehe.

    SvaraRadera
  2. Roligt med galna instruktörer IBLAND haha. Kan ju bli helt fel ibland också ;)
    Jag ser inget konstigt med designen men kollar på telefonen nu.

    SvaraRadera