tisdag 25 maj 2010

Mumma

Åhh vad jag har ätit god middag ikväll! Man får passa på att äta sånt som mannen inte gillar när han inte är hemma. Detta lagade vännen Sandra till mig när jag hälsade på henne i Holland och jag blev frälst! enkelt och gott! Åter igen.... det behöver inte vara svårt för att vara gott ;).

Baconlindad getost och färsk grön sparris. Muuums!
Perfekt om man går efter GI, men själv äter jag bara det för att det är gott, hehe.

Ikväll har jag varit iväg och spinnat. Gick sjukt bra om jag får säga det själv! Jag känner mig så hemma på denna instruktörens pass för han har byggt upp det så bra. Perfekt mängd av allt :). Ellan joinade mig oxå så vi svettades ikapp vi 2. Lite konfunderad över nya skorna.. Eller rättare sagt över min ena trampdyna. Detta var 2a gången jag körde med spinningskorna och jag tror fortfarande på att det är som jag är ovan. Två trevliga män kollade hur skon satt när jag cyklade och båda kom fram till att det såg jättebra ut. Förmodligen måste du bara bli van sa dom, så jag hoppas på det. Jag känner ju absolut nada i vänstran. Det är ju bara innersta trampdynan på högran som gör ont. Kanske någon varit med om detta innan? Jag fick även som tips att lossa lite på nedersta karborren för att se om det hjälper, så jag ska prova det nästa gång.

Nu ska jag vila min fortfarande mätta mage. Haj!

1 kommentar:

  1. Detta är tortyr! Nu mår jag ännu mer illa efter mina hemska bilar och kryptoniter....
    Ser underbart ut!

    SvaraRadera