måndag 10 maj 2010

Svajjigt

Ikväll blev det spinning med Lotta. Lika svettigt och härligt som vanligt! Ibland känner jag dock att jag inte cyklar "rätt" när jag spinnar och dom gångerna som jag inte "tror" på mig själv så känns det extra jobbigt. Idag kändes det jobbigt i början och jag "svajjade" mkt tyckte jag. Kollade i spegeln och rätade till mig och sen kändes det genast mkt bättre. Tycker det är skitbra med spegelväggarna så man faktiskt kan följa sitt träningssätt och rätta till ifall det behövs. Ibland är det svårt att märka och rätta till om man inte kan se vad felet faktiskt är.
Är oftast väldigt nöjd med mitt spinningsätt och jag brukar aldrig svajja. Ibland är man seg i kroppen och då blir det tungt, men oftast klarar man upp det ganska bra. Vilket jag gjorde idag! :)

1 kommentar:

  1. Tack snälla!

    Så där snygg är inte min mage när jag spinnar.. ;)

    SvaraRadera