måndag 17 maj 2010

Överraskning!

Innan jag åkte iväg påm in lilla resa så berättade Jim för mig att jag skulle få en överraskning när jag kom hem. Ivrig blev jag såklart. Jag tåler inte att veta att det finns hemligheter.. Jag vill helst veta direkt på sekunden ;). Självklart fick jag hålla mig, men när vi sågs igårkväll så berättade Jim att jag inte kunde få överraskningen men att han skulle visa vad det var på datorn. Så vi satte oss vid datorn och efter någon minut bad han mig att titta... Han hade plockat fram en viss sida på CykelCity-sidan och överraskningen var att jag ska få ett par sprillans nya spinningskorna av Jim! :O :D

Jag har länge gått och tjatat om att jag någon gång vill köpa ett par spinningskor men inte riktigt tagit tag i det. Dels för att det är skitdyrt och dels för att jag känt att jag har behövt annat mer. Men så vann ju älsklingen en summa pengar för några veckor sen och han hade då bestämt sig för att han ville köpa något fint till mig. Jag blev sååå glad! Jag hade inte kunnat tänka mig en bättre och mer välbehövlig överraskning än detta :). Han sa att han tyckte att jag förtjänade att spinna skönt i fortsättningen.. :) Tack, tack, tack! Om jag ska spinna i framtiden alltså...! ;)

Nu ska vi bara bege oss ner i stan och köpa dom. Kanske imorn.. Anledningen till att Jim inte köpt hem var ju såklart för att han inte vågade chansa på storlek osv. I am happy! :)

3 kommentarer:

  1. Åh vad fina! Ser de ut så?
    Jag vet faktiskt inte hur varmt det varit idag, men det brände verkligen. Inte ett moln på himlen och fantastisk värme till sen kväll. Enligt AB var det 18 grader, men det kändes helt klart varmare :)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar pojkvän du har, gumman! Vad lyckliga ni måste vara att ha varandra! Jag är minsann det!=)

    SvaraRadera
  3. Jag måste hålla med om ovan att du har en gullig pojvän :) Mina shimano skor fick jag av min föredetta man för ett antal år sedan. De har bara använts inomhus och är faktiskt helt ok forfarande. Jag borde köpa nya (tror de är 6-7 år gamla)
    Du får berätta om skorna är bra sen.

    SvaraRadera