tisdag 4 maj 2010

Nytt

Jag visade ju aldrig kläderna som jag köpt. Det är så kul att förnya sin garderob! Både inom träning och den "vanliga" garderoben :)

Blev två nya tights. Ett par kortare shorts som är sköna att ha på spinningen och ett par knälånga. Och då är det inte den dryga modellen som slutar mitt emellan knäna och ankeln, utan sånna som slutar precis under knäna - den rätta längden med andra ord ;). Köpte även ett nytt, lite somrigare linne men det har jag ingen bild på..

Nu får det räcka med tights i varje fall. Nu har jag en hel hög som jag kan använda. Dessutom är tights inte så billigt (450:- kosta dom nedersta) så blir det mer köp inom träning inom det närmsta, så blir det att fokusera på något snyggt linne... eller kanske spinningskor - vill ha, vill ha, vill haaaa! ;)

Dom ser ganska exakt ut som dessa fast utan det blåa och lite, lite kortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar