måndag 31 maj 2010

Ge järnet

Ahh.. Nu är det mkt! Utbildning mån-onsd denna vecka i annan stad, vilket medför att jag är iväg nästan 12 timmar om dagen. Det gör att det blir lite problematiskt/jobbigt att träna.... (wait for it...) Men jag gör det ändå! :)
Idag fick vi faktiskt sluta lite tidigare och direkt när jag kom hem så sprang jag in sa hej snabbt till mannen och var ute genom dörren 15 minuter senare igen (och då kan jag tala om att jag inte varit hemma sen lördags :O). Drog till gymmet och tränade loss med Ellan. Styrka och kondition blev det. Kände mig lite illamående och snurrig i huvudet medans jag stod på crosstrainern. Förmodligen av den enkla anledningen att jag nästan bara ätit lite sallad till lunch och en banan innan träningen. Inte så mkt att hurra för...

Imorgon blir det tyvärr ingen träning alls. Det ger mig verkligen ångest när jag inte KAN träna. Det är det värsta jag vet... Inte hemma förens kvart i 6 typ och blir hämtad av kompis kl 6. Tough shit! Blir en låååång dag och sen upp tidigt igen. Inte nog med att det är långa dagar, jag är inte heller van vid att gå upp så tidigt. Jag går nästan aldrig(!) upp före kl 09 annars. Tycker det är en mer human tid än kl 06 ;P.

Resten av veckan, trots jobb, så ska jag försöka hinna med så mkt träning som möjligt. Förhoppningsvis alla dagar utom en.. typ lördag kanske. Annars så ska jag minsann ge järnet! Är ni med? :)

Jag googlade "ge järnet" och fick upp denna bild.. Ja, ni kan väl tolka hur ni vill...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar