torsdag 20 maj 2010

Störigt

Var och körde gympa idag. Även det första gången på någon månad. Fick ju lägga både gympan och löpningen åt sidan när jag fick ont i mitt knä.

Förutom att det var såååå jobbigt att dra sig iväg mot gymmet idag (hade det inte varit för att jag bestämt med Ellan så hade jag nog stannat hemma) pga det fina sommarvädret, så hade jag faktiskt lite känningar i knäet. Märkte det när jag låg stilla på balkongen och solade. Det var inte mkt det kändes men lite.. Och det var sådär. Drog mig iväg till gymmet iaf och vi stack in på gympaboll-passet. Redan under uppvärmningen så kändes det ordentligt i knäet. Som att det slet sig lixom.. Sjukt störigt!

Under resten av passet tog jag det lugnt och jag kände inte av något som tur var. Man vill ju gärna att det ska bli bra bums, så när det inte blir det så blir man ju lite besviken.. Får väl helt enkelt ge det lite tid till och vara nöjd med att jag faktiskt kan träna överhuvudtaget. För det är det inte alla som kan!

Under helgen vet jag inte riktigt hur det kommer se ut med träning. Imorn är jag iväg hela dagen och på söndag stundar det bröllop. Då kommer man väl äta halvt ihjäl sig istället.. ;)

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt! vad var det med ditt knä? En gammal skada?
    Knän är så känsliga... Jag känner av lite efter spinningpasset, fast mera i muskelfästen och senor runt knät, vilket jag kan göra ibland.
    Man kan inte gå fort, springa eller gå i trappor då de besvären sätter igång.

    Håll ut :D

    SvaraRadera