måndag 28 december 2009

förkylning

Hjälp! Jag vill inte bli sjuk.. Känner mig ännu mer förkyld idag än vad jag gjorde igår så det förvånar inte mig om jag ska gå och bli sjuk nu lagom till nyår och resan, buhu :(.

Tanken var att jag skulle ge mig ut och springa nu imorse när jag gick upp, men jag kände mig hängig och dessutom ösregnade det ute - ingen bra kombination!
Men jag ska försöka ge mig iväg på spinningen ikväll iaf. Jag måste verkligen träna! Nu har man ju knappt varit aktiv under hela julhelgen och under semestern lär man inte vara aktiv inom träningsbiten heller, så jag vill ju verkligen ligga i dessa dagarna som jag kan. En förkylning känns ju inte alls välkommet om man säger så.

Tänker vara nyttig dessa dagarna nu oxå fram tills nyår. Eller ja, det skiter väl sig imorn då jag ska hem till en vän på kalas och då blir det fika där. Men för övrigt så ska jag försöka vara nyttig alla dagar som jag kan.
Man känner ju sig verkligen plöfsig nu efter all mat och godis som man stoppat i sig. Ja tack till en renare kropp, nu! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar