söndag 20 december 2009

Morsning!

Vilket väder alltså! Jag begav mig ut igårmorse till gymmet för att gå på spinning. Jag kan ju lätt konstatera att cyklingen dit och hem var minst lika jobbig som själva spinningen (även om spinningen var riktigt jäkla svettig och peppig!). Dessutom cyklade jag på Jims cykel (då jag inte fick upp mitt frusna lås) som har skitsmala däck så det var en riktig helvetesfärd minsann..

Men ack den som ger sig! Jag ska ge mig ut om en halvtimme igen. Dock är min cykel intagen idag så den är upptinad och klar - skönt!
Så idag blir det alltså alp. Har jag längtat efter.

Imorn blir det ingen träning iaf. Kanske jag hinner med en liten promenad imornförmiddag, innan kompisarna kommer för julmys och julbak.
Det märks ju verkligen tydligt nu, att träningen ebbar ut lite. Man har ju verkligen inte den tiden man vill ha. Tiden räcker lixom inte till.

Men på tisdag, då hoppas jag att jag lyckas ta mig till gymmet för julspinningen. Hade varit skitskoj! 6 ledare som tillsammans ska hålla i passet - fun! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar