måndag 28 december 2009

träningsmusik

Några av mina nya, peppiga låtar som jag lagt in på Ipoden. I like! :)
  1. Armin van Buuren - In and out of love
  2. Black eyed Peas - Boom boom pow
  3. Black eyed Peas - Meet me halfway
  4. Data - Rapture
  5. David Guetta - Sexy Bitch
  6. Håkan Hellström - Kom igen Lena
  7. Jay-z Rihanna & Kanye West - Run this town
  8. Lady Gaga - Bad romance
  9. Nomy - Cocaine
  10. Lily Allen - Not fair
Det är så kul med musik.. Denna gången har jag inte bara lagt in musik jag tycker om, utan jag har gått efter tempot i låtarna mest. Vill ha upptempo-musik som får en att springa benen av sig.. :) Blandat gammalt och nytt, pop och rock.. sånt som jag gillar. Vilka är era favvo-träningslåtar?

This one I like very much..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar