söndag 13 december 2009

Solen i ögonen

Min tanke var ju att jag skulle uppdatera min blogg imorse efter att jag varit ute och sprungit. Jag låg precis så länge som jag ville ligga i sängen innan jag gick upp. Solen sken in genom alla fönsterna och det var så himla mysigt! Det var frostigt ute och ca 3 minusgrader så det var bara att klä på sig ordentligt.


Det gick jättebra att springa! Bra musik, sol i ansiktet och så himla fint ute! Sprang ganska snabbt men ändå höll sig pulsen hyfsat lågt i jämförelse.
Sprang den "lilla rundan" då det blir alp om någon timme. Har inte varit på alp på ca 2 veckor nu så det ska bli kul! :) Hoppas på att mitt knä inte ger ifrån sig några känningar denna gången - vill inte ha dom!
Dessutom så tror jag att jag sträckte mitt ena ben i fredags på styrke-spinningen så jag får se hur det går med alla benövningar idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar