måndag 14 december 2009

magisk instruktör

Vad jag är trött och seg nu. Spinningen var jättebra och det var riktigt pepp. Som vanligt tog alla 80 kort slut nästan direkt när dom släpptes och salen var fylld på nolltid. Lotta är magisk på något sätt. För det är verkligen bara hennes spinningpass som fylls så på direkten. Snacka om att hon måste känna sig nöjd som instruktör!

Pratade även med Lotta om den där kroppssammansättningsmätningen som jag tänkte göra. Nu har julschemat påbörjats så man kunde inte få någon tid förens efter 10 januari till det.. Synd. Jag hade ju velat göra en innan Thailand men det får gå ändå. Kan bli spännande!

Imorn ska jag styrketräna med Ellinor! Ska bli riktigt kul :) Äntligen har vi lyckats planera in en dag att träna tillsammans. Kan alltid vara kul att gymma tillsammans med någon annan för att utbyta lite med varandra. Kanske finns där någon övning som hon gör och som passar mig jättebra. Lets hope so!

Ps. Har lagt in det svarta bandet på min blogg föresten, och jag rekommenderar er att göra det oxå :). Bara att kopiera bilden här ifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar