tisdag 22 december 2009

Julspinning

På senaste tiden så har jag haft lite ont i huvudet då och då. När jag var yngre, typ högstadiet, så hade jag riktiga problem med det och käkade piller titt som tätt. Men dom senaste åren tycker jag har varit riktigt bra, men nu har det varit lite kasst dom senaste veckorna.
När jag var och gav blod i fredags så sa sköterskan till mig att jag hade alldeles för lågt blodvärde och skulle försöka få upp det högre tills nästa gång. Kanske är det så att jag har för mkt järnbrist just nu och det är därför som jag får ont i huvudet och känner mig så himla trött (vilket jag alltid gör). Får nog käka mina järntabletter med reda i fortsättningen och kanske stoppa i mig en och annan vitamin så jag kan bli lite piggare.
För just nu hjälper inte ens vatten mot huvudvärken, vilket det har gjort innan.

Om ca 20 minuter ska jag bege mig mot gymmet. Idag är det julspinning som gäller! Ska bli riktigt kul. 6 instruktörer som ska hålla i passet - pepp, pepp, pepp! :)
Just julmusiken (som jag antar att det är) känns väl inte sådär jättelockande, men det blir nog riktigt skoj ändå! Tänker cykla dit i tid så jag är redo i kassan när dom släpper spinning-korten. Jag vill inte missa det! Speciellt inte efter att ha cyklat dit i snörusk och blåst... Hata dagens väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar