torsdag 3 december 2009

förvirrad..

Imorse när jag kom hem från jobbet, så hade jag sånna problem med att bestämma mig för vad jag skulle träna när jag vaknat. Valen jag hade var antingen löpning som jag gjorde igår eller styrketräning som jag gjorde i förrgår, då där inte var något pass som passade tidsmässigt för mig idag (alltid lite extra problem under jobbedagarna), och jag var inte sugen på nått av det.
Så när jag vaknade runt halv 3 (halv 2 var Jim inne och hoppade på mig för att han inte trodde jag skulle jobba inatt.. suck:P) så hade Jim kokat ägg som han tänkte vi skulle ha till frukost, och då passar det ju inte att sticka iväg och träna.. Så då bestämde jag mig för att skita i att träna idag då jag ändå får ihop 5 dagars träning denna veckan (vilket jag bestämt är minimum för mig). Mumsade i mig den goda frukosten och sen slog det mig.. Jag har ju en träningsdvd hemma!

Så det slutade med att jag tränade till den och visst blev man svettig! Det är ju inte riktigt samma sak som att kötta till ett pass på gymmet, men ack svettigt ändå! Bra att man kan ha lite "hemmaträning" när inget annat passar.. :) Oxå känns det inte bara som att jag sovit, ätit och jobbat under detta dygnet, heh!

Imorn har jag inte riktigt bestämt vad jag ska träna. Antingen blir det spinningstyrka eller gympaxstång. Lutar åt gympaxstång då det kommer bli spinning på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar