onsdag 30 december 2009

skoskav

Herrejäklar.. Jag är så trött! Helt slut i kroppen och i huvudet. Känns som att jag har så mkt att göra att jag inte ens vet var jag ska börja. Och till råga på allt så är jag såklart hängig och snuvig. Kan jag inte bara bli frisk och pigg istället? Pleeeease!!

Iaf, så var jag och tränade imorse. Mötte upp med Ellinor på gymmet och körde 35 min på löpbandet och sen 1,5 timme styrka. Gick skitbra! Provade lite nya maskiner till idag som jag gillade. Jag gillar att köra med fria vikter på en del av muskelgrupperna, men vissa maskiner är verkligen jättebra. Det var tufft oxå.. Ett par veckor sen jag gymmade sist och det märks ju varje gång det gått en längre period. Bänkpressen var tung idag minst sagt..

Sen måste jag verkligen köpa nya indoor-träningsskor. Fan vad kassa dom är som jag har nu! Köpte ett par Nike för ca 1 halvår sen, men jag gillar dom inte. Dom funkar bra till gympan och spinningen, men att springa på löpbandet.. Går icke! Får sån himla skoskav varje gång så nu har jag feta blåsor på hälarna.

Nya träningsskor och ett par spinningsskor önskas, tack!
Nu kallar ryggläge i soffan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar