onsdag 16 december 2009

Löpning i snön

Vilken härlig löparrunda jag har varit på! När jag gick upp och klädde på mig så såg jag att det föll jättestora och fina snöflingor ute. Det var faktiskt riktigt mysigt att springa i. Det ända som inte var så kul var att flingorna inte riktigt la sig så det blev blöt på marken och gick igenom lite på ena skon. Men tårna får värma sig lite i duschen helt enkelt, hehe.
Jag låg på hyfsat låg puls (jämförelsevis) idag med, och sprang på en bra tid. Kändes som jag orkade mycket, trots att jag kände fedeträningsvärken i både ben och armar när jag vakna.

När jag kom i "mål" (hem) så var det riktigt, riktigt härligt att stå och stretcha ute under fallande snö. Det var sådär lagom kallt och jag var lagom svettig. Det hördes absolut ingenting utomhus förutom det lilla ljud som flingorna gjorde ifrån sig när dom landade på marken eller buskarna. Sjukt mysigt! :)

JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ATT BÖRJA DAGEN SÅHÄR!!


Trevlig träningsdag alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar