torsdag 17 december 2009

trötta ben

Hela min jobbedag har varit en träning i sig! Stackars, stackars mina ben..buhu!
Skulle ju egentligen gått på ett gympastång-pass imorse men blev inringd igår på att jobba 9 timmar idag istället för 4 så det hanns inte med någon träning idag.
Förutom värken jag fått i mina ben för att jag stått upp hela dagen idag, så har jag megaträningsvärk på insidan av låren. My god alltså! Det var en av maskinerna som Ellinor visade som gjorde såhär mot mig.. Tror jag måste fotsätta med den maskinen ;) hehe.

Imorn är det ju dags för min inplanerade vilodag! Så ingen träning imorn heller. Men det ska faktiskt bli skönt. Jag behöver vila min onda kropp lite..


Det här åt jag till lunch idag föresten. Denna pastasalladen åt jag i princip hela förra sommaren. Jag hade verkligen dille på den. Laddade upp med en stor sallad och sen kunde jag äta den 3 dagar i rad. Såå gott och såå lättlagad! :)

Fullkornspasta, pesto, salladsmix/ruccola, soltorkade tomater,
körsbärstomater och fetaost - muuums! :D


2 kommentarer:

  1. Soltorkade tomater är verkligen en favorit hos mig. Gillade det inte så mkt först, men det har växt. När jag gör pastasallad häller jag gärna i lite av oljan tomaterna ligger i. Sätter bra smak! :)

    SvaraRadera
  2. Den där salladen känner jag igen!!! Jag skulle behöva vara inneboende hos dig några månader och bara äta pastasallader igen, det var fett effektivt! ('fett effektivt' -mahaha XD)

    Sv: Det är för att du är blond som du inte förstår, men du är jättesöt i alla fall!^^ Det var inte meningen att någon skulle förstå precis vad det handlade om, det är lite för privat för det. Jag kan skicka mail.

    SvaraRadera