onsdag 24 februari 2010

blåsigt värre

Shit pommfritt vad trött jag är! Spinningpasset var riktigt jobbigt idag.. Och det var inte H som höll i det utan en riktig sötnöt istället.. Han är så fin att titta på så jag satte mig allra längst fram idag, haha! Han håller i spinningdistans-passen som jag gått på någon gång tidigare. Det märks verkligen.. Inte mkt vila och många långa backar. Det gillas! Men jag blev väldigt trött i bena. Kändes som att jag fick mjölksyra ett par gånger och det får jag nästan aldrig annars.

Resan hem var inte mkt bättre kan jag ta och tala om.. FY F! Jag cykla som en idiot men stod ändå nästan helt still = det blåste orkan mot mitt håll! Hates it.. När man kommer hem så är man helt slut och vill inte se cykeln på en vecka typ. Säger jag, oxå imorn åker den fram igen..pjuu!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag laga mat tills Jim kommer hem från sin kvällskurs. Skrev en handlelista på vad jag skulle handla till middagen men besluta mig för annat när jag var i affären... Det blir hamburgare! Muums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar