måndag 1 februari 2010

Nytt liv

Idag var ju måndagen då jag verkligen skulle börja med mitt nya liv. Träningen ska skötas ordentligt, och framförallt maten och godisätandet. Jag bestämde mig förra veckan för att från och med idag så skulle jag köra som i höstas = inget onyttigt mitt i veckorna. Än så länge har det gått bra, men så är det bara måndag oxå, haha!

Blev tyvärr ingen träning idag. Iaf inte på gymmet. Jag åkte på jobb idag och har varit nere i stan och gått citybevakning i 7 timmar. Med det menas att jag har gått runt, fram och tillbaka nästan hela dagen. Det kan man kalla träning i sig. Fick även springa en bra bit då jag blev kallad på larm.. Tur man har larm, hehe..

Imorn blir det dock träning! Har inte riktigt bestämt mig för vad, men jag är dödligt sugen på spinning. Tror det får bli det^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar