söndag 28 februari 2010

heja vattenpölar!

Var ute och sprang innan idag. Lyckades bara pricka in 2 vattenpölar (det ni!) så jag är nöjd! ;P
Det var så himla underbart väder i förmiddags när man vaknade och då får man en så himla härlig känsla. Solen lyste in genom balkongfönsterna och lyste upp hela golvet och köksbordet där tulpanerna står - såå mysigt!
Sånt väder hade det gärna fått vara när jag skulle bege mig ut på min nyttighetsrunda, men sån tur hade jag inte. Det hade hunnit bli grått och muligt och var inte alls lika mysigt längre. Dessutom blåste det en hel del. Men det var i vilket fall väldigt skönt att få komma ut. Och trots tröttheten i kroppen efter en lång och trevlig fest igårkväll så tog jag mig runt.
Kan säga att jag är väldigt nöjd över hur bra jag mått idag.. Jag brukar annars ha en väldig tendens att bli bakis med stort B! Idag har jag bara varit trött.. Ingen huvudvärk! :)

Tränade även spinning igår. Det var en vikarie som höll i passet som jag aldrig sett tidigare. Tyckte hon var riktigt bra faktiskt! Svetten rann av mig så jag tänker inte klaga, hehe! Även väldigt bra musik och det vet vi ju alla hur viktigt det är..

Denna låten var med under uppvärmingen. Jag gillar Regina Spektor så jag blev glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar