söndag 21 februari 2010

glashalt

Det blev löpning idag. Nära att halka och trilla och bryta benen ett par gånger, men jag klarade mig precis! Vilken tur! Snacka om glashalt underlag..
Tog mig runt på en 5 kms runda och det kändes bra. Lagom jobbigt. Tyckte att tiden gick ganska mkt fortare än vanligt oxå.. Förmodligen för att jag fick springa och kolla ner i marken, för att jag skulle se var jag satte mina fötter, hela tiden och fokusera på det. Vanligtvis är det ju bara att springa på, men nu hade man ju något att göra under tiden, heh!

Såhär såg denna VECKANS (vecka 7) träning ut:

Måndag
- Gympastång
Tisdag - Löpning
Onsdag - Styrka + kondition gym
Torsdag - Gympaboll + Alpgympa
Fredag - Styrkespinning
Lördag - 30 days shred - level 2
Söndag - Löpning

Så som ni ser har det varit dåligt med vilodagar denna veckan. Har känt mig pepp på att träna varje dag, även fast jag varit riktigt slut ett par dagar. Men det har varit en bra vecka och jag är jättenöjd!
Imorgon är det ny vecka och den börjar jag med en vilodag. Ska bli skönt! Pusshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar