onsdag 24 februari 2010

mat, mat och mat

Igår var jag på gympastång. Bra och jobbigt, så det satt där det skulle...
Idag blir det spinning. Känns som evigheter sen! Hade varit roligare om det var ett pass med t.ex. Lotta.B eller Karolina, men det får bli som det blir. Har jag rätt för mig så är Hs nya spinningpass ganska bra.

Nu ska jag försöka fundera ut vad vi ska äta till middag ikväll. Detta ständiga problem! Jag är så kräsen när det kommer till att äta samma mat som man ätit innan.. Jag blir så uttråkad och vill ha något nytt. Hatar att jag är sån.. Jag kan älska vissa rätter, men det måste gå typ en månad emellan - löjligt! Är man då inte sugen på något heller så känns det nästan omöjligt att komma på något... Så nästa sida att besöka blir Tasteline!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar