måndag 8 februari 2010

Spinningintensiv

Så slut jag var under och efter spinningintensiv-passet som jag gick på idag! Det var så sjukt jobbigt. Knappt någon återhämtning under hela tiden och många tuffa backar. Pulsen var hög konstant och svetten rann från en. Så härligt! Första intensiv-passet på detta nya året och det kändes bra. Jag tycker oftast att intensiv-passen är roligare än medelpassen. Högre tempo och man blir svettigare. 2 saker som är väldigt viktigt. Musiken var oxå bra! Inte lika bra som på Lottas eller Karolinas pass, men ändå riktigt bra spinningmusik.

Skulle gärna gå på Lottas spinningintensiv imorn oxå, men det är inte förens 19.45 på kvällen och jag tycker det är så sent. Då är man inte hemma och duschad förens runt halv 10. Tycker det är lite väl.. Mkt skönare att träna tidigare på dagen så man är ledig sen.

Tänkte fortsätta med hur mina veckor har sett ut. Blir 2 veckor nu då jag glömde att skriva om det i förra veckan.

Såhär såg VECKA 4 ut:
Även första träningsveckan för 2010.

Måndag
- Löpning
Tisdag - Spinning
Onsdag - Styrketräning
Torsdag - Gympaboll + Styrkeyoga
Fredag - Morgonpromenad
Lördag - Vilodag
Söndag - Vilodag

Såhär såg VECKA 5 ut:

Måndag
- Promenad
Tisdag -Spinning
Onsdag - Styrketräning
Torsdag - Gympaboll
Fredag - Löpning
Lördag - Spinning
Söndag - Vilodag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar