fredag 12 februari 2010

orkan

Imorse var jag veligare än nånsin. Skulle jag dra till gymmet eller inte?! Det var den stora frågan.. Tror inte jag riktigt hade bestämt mig ens när jag satt mig på cykeln och cyklade iväg. Så velig var jag! Jag visste att om jag drog till gymmet skulle jag få ganska bråttom efteråt för att hinna ner till stan i tid, men jag ville ju gärna gå på spinningen. Stannade jag hemma så hade jag tränat till nya dvd'n jag skaffat.. Men spinningen vann och jag hann till mitt ärende utan problem! :)

Spinningstyrka var det, och det var riktigt skönt idag. Lagom ansträngande efter 4a timmars sömn. Även här var det ny musik och den var bättre än sist - like!
Kan för övrigt säga att cykelturen hem var drygare än drygast! För att få lite medlidande så tittade jag upp på trädets grenar för att se hur mkt dom rörde sig men dom rörde sig knappt.. Ändå kändes det som man var mitt i en orkan och kom knappt någonstans oavsett hur mkt man trampade på. Fan vad jag vill ha varmare (och mindre blåsiga) tider nuuu!!

Och på tal om nu, så ska godiset fram :) Ha det "fredagsmys"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar