tisdag 9 februari 2010

skoskav

Gutten Abend!

Igår upptäckte jag att dom hade satt in ännu ett gympaboll-pass på schemat. Glad blev jag och bestämde mig för att gå på det idag. Det var en annan som höll i detta passet men det var lika bra för det! Riktigt bra musik oxå faktiskt.. Hon som höll i passet brukar ha sådär kul musik men denna var helt okej! :)
Tyckte att alla övningarna gick bättre idag oxå. Det börjar sätt sig nu - kul! Hon körde även en hel del övningar som inte Lotta har på sitt pass så det var oxå lite skoj..

Innan gympan så sprang jag 30 min på löpbandet för att få kört lite kondition idag oxå. Fick skoskav.. igen(!!), trots att jag satt på plåster i förebyggande syfte. Jag måste verkligen(!) köpa nya indoor-skor snart!

Nu ska jag fortsätta mysa med bästis som är här och sover över. Snart kommer bejb hem och då blir det film och the <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar