torsdag 25 februari 2010

Vrålhungrig

Ännu en tröttig torsdag! Var ute och gick i sammanlagt 1 timme imorse och nu ikväll så har jag tränat både gympaboll och alpingympa. Jisses säger jag bara.. Känner mig helt utmattad i benen!

När ungefär 15 min hade gått på alppasset så kände jag mig riktigt trött i benen, ungefär som att dom nästan gav vika.. Men jag klarade mig igenom passet och resultatet var - helt slut!
Även alla armhävningar var grymma idag! Blev så trött i armarna så jag knappt visste var jag skulle bli av. Kändes som att vi gjorde typ hundra styckna och har man då gått på ett gympapass precis innan så tar det på musklerna kan jag säga.. Nu förväntar jag mig redig träningsvärk imorn!

Nu ska jag snart bege mig ut i köket och se om jag hittar något ätbart! Är vrålhungrig! Sådär att magen riktigt kurrar.. Soppan vi hade till middag räckte nog inte riktigt till efter all träning. Lite All bran för ovanlighetens skull kanske... eeehh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar