söndag 21 februari 2010

svettish

Idag tränade jag level 230 days shred. Lite tuffare än level 1 så det var kul. Jag tyckte jag lyckades bättre med hur mkt vikt jag skulle ha på hantlarna denna gången än förra gången. Och svettig blev jag med! Det rann verkligen från ansiktet - härligt. Jag skulle egentligen haft en vilodag idag hade jag tänkt men när jag vaknade imorse så kändes det så rätt med 20 mins träning. Bra att man har det alternativet när man kanske inte har tid att bege sig till gymmet eller när man bara känner för att inte lägga ner för mkt tid på träning. Som idag t.ex. :) 20 minuter var alldeles lagom! Ganska sjukt att man kan bli så trött och svettig efter bara 20 minuter.. Najsigt värre :)

en glad svettish!

Imorn blir det nog löpning. Gillar inte att skriva något definitivt för att inte göra mig besviken ifall det inte blir av, därför skriver jag nog även fast jag vet att det kommer bli så :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar