tisdag 2 februari 2010

Snökaos

Som jag skrev på min status på min fejja innan, så var jag rädd för att cykelturen till och från gymmet skulle vara jobbigare än själva spinningpasset. God damn it vad rätt jag hade!
Dit gick ganska hyfsat.. Det blåste en massa och snöade en massa men fram kom jag ändå. När jag skulle cykla hem så blåste det ännu mer och snöade ännu mer och en massa ny snö hade lagt sig på gatorna. Det var nästan omöjligt att cykla på visa ställen och en cykeltur som i normala fall brukar ta ca 8 min tog istället 25 min. Herregud alltså.. Jag var ganska död och svettig när jag kom hem!

Spinningen var i varje fall skitbra! Samma spinningpass som jag gick på förra veckan och jag gillar det. Peppigt, fullt med folk och bra musik. Just the way I like it.

Det tråkiga med att vara tillbaka och verkligen sätta igång med träning och så nu, är att vädret tar bort peppen lite. Innan så tog man bara cykeln och gav sig iväg, men nu tar det verkligen emot varje gång man ska cykla någonstans. Och har man ingen bil så har man ju inget annat val än att ta cykeln. Det blir lixom ett jädrans projekt varje gång..

Ännu en anledning till att jag längtar efter våren..... Komsi komsi!!

Tänkte dela med mig av några av låtarna som är med på spinningpasset som jag gick på idag.. Gillar hans val av musik skarpt. Massa nytt, gammalt och hur många sköna låtar som helst! :)

Under uppvärmningen:




Själva passet:






2 kommentarer:

  1. Shit va redig du är som pallar dig till gymmet! Speciellt när det tar sin lilla tid att komma fram. Jag blir totalt opepp av all denna snön.. Eller kanske inte bara snön,utan mest blåsten! Det är fan smärtsamt att gå ut!

    Kul med lite låtar. Lite udda för ett tränignspass... eller?

    SvaraRadera